//Digitala inköp – optimera din P2P-process
Digitala inköp – optimera din P2P-process2019-04-09T08:11:03+00:00

Digitala inköp
Optimera din P2P-process

Sömlös integration med befintliga system

Pageros tjänst för digitala inköp hjälper dig att optimera din P2P-process genom sömlös integration med dina befintliga system. Med vår lösning kan du maximera nyttan av dina system för att effektivisera din verksamhet. Via en enda koppling till Pagero kan du ansluta dig, kommunicera och göra dina inköp globalt. Vår molnbaserade plattform konverterar och validerar automatiskt dina meddelanden till de format dina leverantörer föredrar, vilket garanterar datakvalitet och maximerar effektiviteten i hela verksamheten.

Ett öppet nätverk för global räckvidd

Vårt nätverk är designat för global interoperabilitet, oavsett affärsnätverk och infrastruktur. Vi är anslutna till en mängd nätverk som exempelvis PEPPOL, vilket innebär att du når alla dina leverantörer via vårt nätverk, idag och i framtiden.

Anslut på det sätt som passar dig

Vi erbjuder flera olika anslutningssätt, vilket gör det möjligt för dig att antingen integrera våra tjänster med befintliga system och infrastruktur, använda vår smidiga online-applikation (webbshop) eller integrera med en mobil enhet. Vår plattform är designad för snabb och enkel integration för att ge dig full flexibilitet.

Få reda på mer om hur Pagero kan integreras med dina befintliga system

KONTAKTA OSS

E-arkiv för full spårbarhet

Pageros e-arkiv ger dig tillgång till din inköpshistorik dygnet runt, veckans alla dagar, vilket ger dig full spårbarhet över interna processer. En enkel sökfunktion och obegränsade lagringsmöjligheter ger dig bättre överblick och kontroll. Pageros fokus på att uppfylla lokala lagar och regler innebär att alla transaktioner och hanteras på ett säkert sätt, i enlighet med lokala bestämmelser. Komplettera med Pageros rapporterings- och analystjänster för att analysera inköpsmönster, förbättra prestandan och ta bättre affärsbeslut.

Smidig leverantörsaktivering

Pageros erfarna aktiveringsteam kan hjälpa dina leverantörer att komma igång, vilket sparar både tid och pengar. Vårt flerspråkiga team arbetar i flera tidszoner och ser till att dina leverantörer får tillgång till den information och den support de behöver, dygnet runt. Vi erbjuder dina affärspartners olika anslutningssätt beroende på deras tekniska förutsättningar. Oavsett hur dina affärspartners väljer att arbeta ser vi till att du kan hantera alla dina dokument elektroniskt via en och samma kanal.

Vi kan nu hantera större e-order och större volymer samtidigt som vi når fler leverantörer, inklusive små företag, vilket var mycket viktigt för oss.
PER CARLSSON, EKONOMICHEF, SIGTUNA MUNICIPALITY
Denna hemsida använder cookies och andra tredjepartstjänster för att analysera trafiken i enlighet med vår privacy policy. Du kan ändra dina inställningar för cookies när du vill genom att följa instruktionerna i vår privacy policy. Ok