Börja skicka e-fakturor till Orsa kommun
Lagen om e-faktura (2018:1277) innebär att alla inköp i offentlig sektor ska faktureras elektroniskt. Nedan kan du läsa om hur du går till väga för att börja skicka e-fakturor till Orsa kommun.
Användarguide
Välj det alternativ som passar ditt företag
Användbara guider
Skapa ett konto
Aktivera och sätt upp ditt konto.
Fakturaportal
Skapa och skicka e-fakturor genom Pageros fakturaportal.
Leveransstatus
Se över skickade dokument
Information om att skicka e-fakturor till Orsa kommun
Nedladdningar och länkar
Fördelar med e-fakturering
- Stärkta affärsrelationer
Stärk era affärsrelationer genom garanterade betalningar i tid.
- Förenklade transaktioner
Få tillgång till ett enkelt och tillförlitligt sätt att skicka fakturor.
- Stora tidsbesparingar
Minimera fel, korta cykeltiderna och öka effektiviteten.
- Ökad spårbarhet
Få ökad kontroll över dina fakturor och förbättra datakvaliteten.
Kontakta Pagero
Vi hjälper gärna till om du behöver hjälp med att komma igång.